Laatste bericht vanuit Brunssum - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Dieny Winter-Tasma - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Brunssum - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Dieny Winter-Tasma - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Brunssum

Door: DienyWinter

Blijf op de hoogte en volg Dieny

18 September 2010 | Nederland, Brunssum

Hallo “thuisblijvers” (gemeen hè!),

Nog even op de valreep een kort laatste bericht vanuit Brunssum.
De reistassen zijn gepakt, rugtassen liggen klaar, on-line ingecheckt…… kortom wij zijn er helemaal klaar voor!

Morgenochtend reizen we per trein naar Schiphol en in de namiddag gaan we de lucht in, waarna we dan op maandagmorgen (locale tijd) zullen landen in Chengdu.

Spannend allemaal, ik krijg inderdaad kriebels als ik eraan denk, maar gezonde spanning is prima. We laten het maar gewoon op ons af komen.

Graag wil ik iedereen bedanken die ons op wat voor wijze dan ook de beste wensen heeft doen toekomen via mail, sms, kaartjes etc. voor een fijne, mooie inspirerende reis. Hartverwarmend waren ze.
Dat heeft mij persoonlijk heel goed gedaan. Ik realiseer me dat ik een “rijk” mens ben met zoveel mensen om me heen die meeleven en on-line met ons zullen “meereizen”.

Lieve mensen, nogmaals, ik ga mijn best doen om jullie een beeld te geven van alles wat wij te zien krijgen en mogen beleven tijdens onze reis.
Hier en daar zal het wel moeilijk zijn om internet te vinden, maar dan volgt het verslag iets later.

WIJ GAAN OP WEG NAAR HET DAK VAN DE WERELD!!!

Groetjes, Dieny

  • 18 September 2010 - 16:42

    Sandra (zus Jeroen):

    Ik wens jullie bij deze een ontzettende fijne en goede tijd!! Geniet van alles en neem alles goed in je op. Neem de wijsheid mee naar huis!!!

    Heel veel groetjes uit Olst!!

  • 18 September 2010 - 20:31

    Patrick Grothues:

    Lieve Dieny en Jurgen,

    Als thuisblijver, wens ik jullie een prachtige reis, ik weet zeker dat jullie een ongelofelijke ervaring tegemoet gaan ik wens jullie alle goeds op "het dak van de wereld"

    Maar ook in Kathmandu en Nepal zulen jullie zeer mooie ervaringen opdoen, doe ze de groeten van mij!
    Dikke kus goede reis en kom gezond en vol ervaringen weer terug

  • 19 September 2010 - 07:34

    Cora:

    Oeps, wist niet wanneer jullie precies zouden vertrekken, dus dit lees je "daar"wel
    Wij wensen jullie veel plezier, kijkgenot, mooie ervaringen, inspiratie. Kijken uit naar je eeerste verslag van het "Dak van de wereld"en de eerste foto's.

    Goede reis, en kom gezond weer terug.
    Liefs, Cora en René xxx

  • 19 September 2010 - 11:43

    Tom En Ineke:

    vanuit Vlissingen een hele leuke en fijne reis toegewenst.
    Veel dingen bekijken (niet te veel door je "westerse" bril) en daardoor ws. wijzer terugkomen.

    veel groeten

  • 21 September 2010 - 21:03

    Karin (van De Yoga):

    Hallo Dieny
    Een hele mooie en inspirerende reis gewenst! Kreeg je link van John...
    groetjes Karin

  • 22 September 2010 - 09:36

    Marianne Krüger:

    Al behoor ook ik bij de thuisblijvers, 'k ben toch heel dicht bij jullie!! heeeeeeeeeele fijne dagen, geniet ervan, Marianne. dikke poen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brunssum

Mijn spirituele weg

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2010

DE WAARHEID.......

06 Oktober 2010

Laatste dagen

04 Oktober 2010

De rust van Nepal

03 Oktober 2010

Cultuurshock

03 Oktober 2010

Verder door Tibet
Dieny

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 17657

Voorgaande reizen:

19 September 2010 - 08 Oktober 2010

Mijn spirituele weg

Landen bezocht: